Yükselenler kulübümüze katılın!

Dijital Reklam Yönetimi

Sosyal medya reklamcılığı, internet üzerinde bulunan sosyal paylaşım siteleri aracılığıyla yapılan her türlü reklam faaliyetlerini hedef kitlelere iletmektir. İnternet ve sosyal medya platformlarını kullanan kişilerin sayısı her geçen gün ekonomi ve ilerleyen teknoloji ile artış göstermektedir. İşletmeler de buna bağlı olarak gelişme göstermekte ve sosyal medyada yer alarak markalarını büyük kitlelere duyurmaktadır. Bu şekilde işletmeler daha çok müşteriye ulaşmayı hedefleyerek adım atmak adına reklam yatırımlarını bu doğrultuda yapmaktadır.

Sosyal medya üzerinden reklam kampanyaları oluşturulmasının ardından takibi yaparak kullanıcılarla olan etkileşimleri kolayca ölçümleme gerçekleştirilebilir. Bu ölçümleme sonucuna göre de dijital pazarlama stratejiniz ve yönteminiz daha doğru bir şekilde belirlenebilecektir.

Bu durumda en çok bilinen Google Reklamları, işletmelerin birçoğunu var olduğu noktadan daha iyi seviyelere taşımıştır. Burada potansiyel müşteri kitlelerine ulaşabilmeleri adına fayda sağlayan Google ADS, bir yandan da dünyayı hakimiyet altına alan dijital varoluş ile birçok yeniliği tanıtmıştır. Tüm bu sunulan imkanlar ise büyün işletme sahipleri ve bireysel ihtiyaç sahipleri için olumlu bir süreç olmuştur.

İnternetin var oluşu üzerine günümüze kadar birçok dijital yenilik görülmüştür. Bu yenilikler üzerine istenilen sonuçlar daha sağlıklı bir erişim için arama motorlarını geliştirmiştir. Büyük arama motorları ise kullanıcılarına büyük ve ucu bucağı olmayan bir dünya sunarak tüm kitleyi bu alana yönlendirmeyi başarmıştır. Dünya genelinde ise en çok bilinen Google, Yandex, Yahoo Search ve Bing gibi arama motorları dijital dünyayı en iyi şekilde tanıtmak amacıyla çalışma sağlamaktadır.

Herkesin gözlemlediği üzere gün içerisinde hemen hemen bilgi kelimesinin yanı sıra araştırma yapılması için akla gelen ilk arama motoru Google. Genelde yoğun bir kitle ürün alabilmek, araştırma yapabilmek ya da bir hizmeti inceleyebilmek için Google’a başvurmaktadır. Zaman gibi kaliteli bir değer üzerinde en iyi verim alabilmek için oturduğumuz yerden gerçekleştirdiğimiz aramalar ile Google ile kaliteli bir yönetim sağlanmaktadır. Kitlelerin her zaman kullandığı bu alanlarda hem toplum hem de işletmeler için daha iyi konumlar için Google çalışmalarını sağlamakta ve Google ADS reklamlarını hayata dahil etmektedir.

Neden Google ADS?

Reklamlarda amaç genelde potansiyel kitleye duyuru yapmaktır. Ürün ya da hizmet aramalarınızın ilgili aramalarda hedeflediğiniz müşterilerinize iletilmesi için satış oranlarınızı yükseltmeniz adına Google Reklamlar sizlere yarar sağlayacaktır. Google üzerinden reklamlar vermek markanızı duyurmada yardımcı olurken hedef kitleniz üzerinden yapılan aramalarda direkt ulaşım gücünü artırarak marka algısını oluşturabilir. Bu sebeple satış oranlarınız artabilir ve anahtar kelimeler ile nokta atışı yaparak bütçenizi gereksiz harcamadan uzaklaştırarak daha çok verim alabileceğiniz çalışmalar sağlayabilirsiniz. Bugün ce gelecekte dijital alanda her geçen gün güçlenme olacaktır. Birçok alanda kullanılan bu güç, küçük bir işletme dahi olsa iyi mevkilere gelmede başararak marka bilinirliliğini sağlamış olabilir. Burada önemli olan tek şey Google Reklamlar ile stretejini doğru belirleme ile sağlam adımlar atarak sektöre ilişkin Google Reklam Modelleri’ni kullanmaktır.

Reklam Modelleri

Rakipler arasından sıyrılarak ilk sıralara yerleşmenizi başarmanızı sağlayan Google ADS reklamları, içerik olarak farklı modeller bulundurur. Bu Google reklam modelleri, farklı sektörler üzerinde de bu alan üzerinde başarı yakalamasına yardımcı olmaktadır. Bilindiği üzere farklı sektörler farklı hedef kitlelere hitap etmektedir. Hitap edilen bu hedef kitleler üzerinde ise “kullanıcı alışkanlığı” olarak isimlendirilen algılarda farklılıklar olabilir.

Google içerisinde bir arama gerçekleştirdiğinizde o kelimelerde binlerce site sıralanır. Burada çıkan binlerce site içerisinden ilk sayfada yer almak denildiği kadar kolay bir süreç değildir. Bu durumda Google ADS, reklamları devreye girer.

Google ADS sizin sitenizde aramaları üst sıralamalarda tutmaya çalışır ve marka ya da işletmenizle birçok potansiyel müşterinizin görmesini sağlar. Diğer yandan Google ADS, reklamların ne zaman ve nerede görülmesini seçmeniz için imkan verir.

Ürününüzle ilgili olan şey sadece arama sonuçlarında değildir. Ürününüzün ilgili olduğu siteler hedeflenir ve söz konusu olan sitelerde reklamların gösterilmesi de Google ADS sayesinde gerçekleşebilir. Diğer yandan Google ADS ulusal haber sitelerini ve emlak haber sitelerini hedeflemeniz için marka ya da işletmeniz üzerinden yeni müşteriler elde edinmeniz için gelişme göstermiştir.

Ürün veya hizmete ihtiyaç duyan bir kullanıcı aramasını gerçekleştirdiğinde onları satın almak istediği anda hedeflenen reklamları oluşturmanızda anında Google ADS size yardımcı olur. Firmanız içerisinde online müşteriler satış yaptığınız ürünlerinizle ilgili arama yaptığında ise sırada çıkan reklamlarınızı tıklamak ya da tıklamamak arasında tercih yapacaktır.